Celem takiego przygotowania jest zainteresowanie jak największej liczby oglądających nieruchomość, a przez to przyspieszenie sprzedaży lub wynajmu za możliwie najwyższą cenę.
Techniki Home Stagingu opierają się na marketingu. Ich zastosowanie zmienia charakter nieruchomości z "do mieszkania" na "do sprzedania".
Home Staging jest potrzebny szczególnie w nieruchomościach, gdzie przychodzi wielu potencjalnych kupujących i żaden nie decyduje się na zakup. Oznacza to, że zachęciła ich oferta i dobra cena, jednak zniechęca sama nieruchomość. Nieruchomość przygotowana do sprzedaży (wynajmu) staje się produktem atrakcyjnym dla nabywców.
Dzięki tej usłudze skraca się czas sprzedaży o 30% - 40%, a zwiększa realną wartości nieruchomości.
Przykładowe realizacje
Warszawa, Mokotów - ul. Różana
Budżet: 500 zł
Ząbki, ul. Powstańców
Budżet: 300 zł